InstaForex

Naudinga literatûra

Norinčioms (-iems) sulieknėti, kovoti su viršsvoriu, taip pat kitais būdais gražinti savo kūną bei dvasią

Moderatoriai: veziuke, kami, kadaise, Frida, Tilly

Standartinė Gita » 05 01 13, Ket 13:32

Žinok, viskas labai gera. Labiausia ten patinka meniu, tokie lietuviški, neturtingi :oops:
Apie mitybą - tai jūs visos žinot tas tiesas, dėl vitaminų rašiau, pasitvirtino...
Vartotojo avataras
Gita
 
Pranešimai: 334
Užsiregistravo: 04 11 04, Ket 12:50
Miestas: Vilnius

Standartinė Morta » 05 01 13, Ket 16:00

Vija, as turiu ta knyga tik dar ja skaitau ir jau eile norinciu turiu :lol:
tikrai verta demesio, jei palauksi kol dar du zmones perskaitys, tai duosiu
Vartotojo avataras
Morta
 
Pranešimai: 1234
Užsiregistravo: 04 07 05, Pir 14:58
Miestas: Vilnius

Standartinė kami » 05 01 20, Ket 11:09

Nesusilaikau dar karta neparekomendavusi paskaityti F.Taunytes knygu.
Jau mineta "9/10 laimes" ir "Laimingas seneliu gyvenimas".Skaiciau as jas ir kaifavau.Antrojoj gal ir maziau patarimu,bet realus poziuris i viska(i farmacijos pramone,medicina)-labai drasus ir kai kam gal net akis atveriantis.
Vartotojo avataras
kami
 
Pranešimai: 15811
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 21:21
Miestas: Šiauliai

Standartinė Svečias » 05 02 08, Ant 16:46

Hazel Courteney ir Robert H Jacobs, Shane Heaton, Stephen Langley
500 būdų, kaip ilgiau išlikti jauniems


Pamirškite madas ir laikinus susižavėjimus – ilgiau išlikti jauniems ir sveikiems mums gali padėti tik žinios. Šios knygos autorė Hazel Courteney, rengianti Daily Mail alternatyviosios medicinos skiltį ir už tai laimėjusi apdovanojimą, yra pasiryžusi padėti žmonėms atsukti gyvenimo laikrodį atgal.
Knygoje gausu informacijos ir patarimų, kaip sumažinti mums gresiančių ligų riziką, tapti energingiems, iki senatvės išsaugoti protinius gebėjimus, atjauninti odą ir ląsteles bei apskritai sulėtinti senėjimą.
Jeigu jūs iš tikrųjų norite ilgai gyventi ir kuo ilgiau išlikti jauni ir sveiki, ši knyga kaip tik jums!

Čia sužinosite:
• kaip miegodami galite padidinti melatonino – geriausio natūralaus jauninančio antioksidanto – lygį;
• kaip gyvybiškai svarbūs riebalai gali padėti numesti svorio ir išsaugoti jauną, stangrią ir mažai raukšlių turinčią odą;
• kokie yra naujausi senėjimą lėtinantys antioksidantai ir gydymo metodai;
• kaip galite padėti sau mintimis tam skirdami tik 10 minučių per dieną;
• kodėl šalavijai ir vaivorai gerina atmintį ir mažina Alzheimerio ligos riziką;
• kodėl seksas padeda ilgiau išlikti jauniems;
• ir dar daug kitų jaunystę pratęsti padedančių dalykų...
Svečias
 

Standartinė Svečias » 05 02 08, Ant 16:48

Hazel Courteney ir Robert H Jacobs, Shane Heaton, Stephen Langley
500 būdų, kaip ilgiau išlikti jauniems

Įžanga

Šiandien užgimusi mergaitė turi 40 proc. šansą gyventi 150 metų. Per artimiausius 25 metus net 1,2 milijardo, t. y. vienas iš penkių, gyventojų bus vyresni negu 65 metų. Pasaulyje gyvens daugiau kaip 1 milijonas šimtamečių ir dar senesnių žmonių. Taigi jeigu jūs pasitelkę į pagalbą šią knygą nuo dabar pradėsite labiau rūpintis savimi, turėsite daugiau šansų sveiki, aktyvūs ir naudingi gyventi iki 100 ir daugiau metų.
Čia sužinosite apie aminorūgštį karnoziną, kuris, kaip yra įrodyta, iš dalies atjaunina senstančias ląsteles, taigi ir jūsų odą, smegenis, raumenis, apie pagrindines senėjimo priežastis – laisvuosius radikalus, ląstelių rezistentiškumą insulinui, išsiaiškinsite, kodėl cukrus yra vienas labiausiai mus sendinančių maisto produktų, kaip, pasitelkus žmogaus proto galias, sulėtinti daugelio fizinių senėjimo požymių atsiradimą arba netgi šiek tiek atjaunėti. Taip pat sužinosite, koks yra skirtumas tarp gydymo kamieninėmis ir gydymo veikliosiomis ląstelėmis ir kaip galima savo vidų ir išorę atjauninti gana senais, bet pastaraisiais metais patobulintais metodais, pavyzdžiui, chelatinimu (kai lašintuvu į veną lašinamas toksiškus metalus surišantis junginys EDTA kartu su kai kuriomis maistingosiomis medžiagomis).
Vakaruose moterys paprastai stengiasi savo tikrąjį amžių slėpti, tačiau tuose pasaulio regionuose, kur vyresnio amžiaus žmonės yra labai gerbiami, priešingai, linkstama save labiau pasendinti, negu yra iš tikrųjų. Šimtamečiai ten nelaikomi “nurašytais” žmonėmis, jie labai gerbiami už išmintį ir sveiką protą. Tuo metu, kai buvo leidžiama ši knyga, Japonijai priklausančioje Okinavos saloje gyveno 427 šimtamečiai (iš 1,27 milijono gyventojų). Gana daug šimtamečių gyvena šiaurės Pakistane, Ekvadore, Gruzijoje. Jie yra sveiki, jaučiasi laimingi ir naudingi. Netgi jeigu iš išorės atrodo susenę, jų ląstelės, palyginti su moderniose visuomenėse gyvenančių žmonių, yra daug mažiau susidėvėjusios. Šiuos žmones retai kada vargina vadinamosios senatvės ligos. Tarp jų būna 80 proc. mažiau širdies infarktų, 25 proc. mažiau krūties, kiaušidžių ir prostatos vėžio atvejų. Menopauzė jų moterims prasideda apie 10 metų vėliau. Dauguma jų niekada nėra girdėjusios apie pakaitinę hormonų terapiją. Jie visą gyvenimą išlieka aktyvūs savo bendruomenių nariai.
Vadinamosiose “civilizuotose” visuomenėse jau nuo jaunų dienų vis labiau įsigali gyvenimo kokybei grėsmę keliančios vartotojiškos nuostatos. Beveik iš kiekvieno žurnalo viršelio į mus žvelgia puikūs, be jokių trūkumų ir raukšlelių jaunų manekenių veidai. Kiekviena televizijos stotis neriasi iš kailio, kad tik galėtų įtikti tiems, kam iki trisdešimt, – nes tai jaunystės amžius.
Gerai prisimenu, kaip kartą, būdama septyniolikos ir grožėdamasi vienos 25 metų merginos oda, pasakiau: “Tikiuosi, kad kai būsiu jūsų amžiaus, mano oda taip pat dar bus graži”. 25 metų žmogus tada man atrodė nebejaunas ir tik per stebuklą galįs gražiai atrodyti. Dabar manau kitaip: jau ir gerokai vyresni žmonės man neatrodo seni. Ir dažnai jie iš tikrųjų nėra seni. Juk šiais laikais mokslininkai siūlo daugybę būdų, kaip nesusenti. Niekada anksčiau neturėjome tiek žinių, galinčių mums padėti pasukti laikrodį atgal.
Šios knygos tikslas – pateikti jums šimtus būdų, kaip ilgiau išlikti jauniems. Jums lieka ilgai nelaukus pradėti jais naudotis.
Žinoma, visada prieš jus atsiveria keli pasirinkimai. Jūs galite arba valgyti gyvenimą ilginančius produktus ir gyventi ilgiau, arba mėgautis maistu, valgyti pyragą, greito maisto restoranų patiekalus, gerti kapučiną, degtinę ir martinį... Bet tada nesistebėkite, kai veide per anksti atsiras raukšlių, pradės retėti kaulai.
Teisingas žmonių pasirinkimas padėtų valstybėms sutaupyti nemažai sveikatos apsaugai skiriamų lėšų.
Pati pasirinkau vidurio kelią. Nors mėgstu obuolių pyragą, plaktą grietinėlę ir šokoladą, juos valgau su saiku. Stengiuosi valgyti daug sveikų ekologiškai švarių produktų, mankštinuosi, medituoju ir vartoju senėjimą lėtinančius maisto papildus.
Nenoriu visiškai atsisakyti malonumų. Neketinu tapti itin griežto režimo verge. Griežta dieta, kai skaičiuojamos kalorijos ir daugiausia valgomas nevirtas maistas bei daiginti grūdai, kurie, kaip įrodyta, gali iš dalies panaikinti daugelį jau atsiradusių senėjimo požymių, man nepriimtina. Bet jeigu jūs pasirinksite šį kelią – linkiu jums ilgo ir laimingo gyvenimo.
Pagal dabartinius duomenis ilgiausiai gyvenantys žinduoliai yra banginiai (kai kurios rūšys išgyvena daugiau negu du šimtmečius). Jeigu mes gyventume darniame, ramiame pasaulyje, valgytume šviežią, sezoninį, ekologiškai švarų maistą, reguliariai mankštintumėmės, kvėpuotume grynu oru ir t. t., logiškai mąstant, neturėtų būti priežasčių, kodėl negalėtumėme išgyventi tiek pat ilgai.
Šiuo metu sąlygos, kuriomis gyvename, deja, nėra tokiose tobulos, bet jeigu būtumėme sąmoningesni, stengtumėmės geriau prisitaikyti, teigiamiau žiūrėtume į gyvenimą, rinktumėmės profilaktines sveikatos apsaugos priemones, pasaulis tikrai taptų daug sveikesnis, visi ilgiau gyventume ir jauniau atrodytume.
Taigi siūlau jums šiandien nebegalvoti apie savo metus, nes gimimo dienos nepakeisite. O štai savo organizmo ląstelių senėjimo greitį pakeisti galite. Laikykite save jaunais, nepulkite į paniką dėl savo amžiaus, nes kuo labiau jaudinsitės, tuo greičiau sensite. Džiaukitės savo gyvenimo kelione ir gerinkite jos kokybę.

Hazel Courteney
2002 m. lapkritis

Ką būtina žinoti apie medicininės paskirties maisto papildų vartojimą

• Jei geriate kokius nors receptinius vaistus ir norite kartu vartoti medicininės paskirties maisto papildus ar vaistažoles, pasitarkite su gydytoju, ar jie gerai dera tarpusavyje. Pavyzdžiui, varfarinas skystina kraują, tą patį daro vitaminas E, česnakas, žuvų taukai ir ginkmedis. Pradėjus vartoti maisto papildus reikia nuolat tikrinti kraują. Tais momentais, kai laikysitės tinkamos dietos ir vartosite gerai parinktus papildus, gydytojui leidus, vaistų dozes galbūt bus galima sumažinti.

• Niekada nebandykite maisto papildais pakeisti sveikos, gerai subalansuotos dietos. Jei iš tikrųjų norite ilgiau nepasenti, jums reikia ir to, ir to.

• Riebaluose tirpias medžiagas, kaip antai vitaminą E, kofermentą Q10 ir vitaminą K, kad geriau absorbuotųsi, valgykite kartu su truputėliu riebaus maisto – šiek tiek salotų su prancūzišku užpilu, avokado gabalėliu ar sviestu užteptu skrebučiu. Nemažai vitaminų, mineralų (taip pat pagal receptus perkamų vaistų) tablečių ar kapsulių virškinimo traktą pereina visiškai nesuvirškintos (iš kilnojamuosius tualetus tvarkančių darbuotojų buvo gauta pranešimų, kad jie gali be vargo perskaityti tabletėse ar kapsulėse įspaustus gamintojų vardus). Plačiau apie tai skyriuje Maistingųjų medžiagų pasisavinimas.

• Jeigu tarp jūsų pasirinktų senėjimą lėtinančių priemonių yra vitaminas E, geresnį efektą duos iš natūralių medžiagų pagamintas vitaminas, kuriame yra tokoferolių ir tokotrienolių.

• Nevartokite per daug maisto papildų, kai valote organizmą, nes daugumą jų turi suskaidyti kepenys. Tokiu metu naudingiausi yra vaistažolių papildai – žr. skyrių Organizmo valymas.

• Maisto papildai veiksmingi tik ilgai ir reguliariai vartojami. Nesitikėkite greitų stebuklų. Papildai pamažu stimuliuoja kūno natūralaus sveikimo procesus, kol šis galiausiai pradeda pats sveikti.

• Nepirkite nepasitarę su gydytoju be recepto vaistinėse parduodamų arba internete siūlomų hormoninių maisto papildų. Pirma išsiaiškinkite, ar jie jums tinka.

• Maisto papildai sveikatą dažniausiai gerina daug lėčiau negu receptiniai vaistai, kurie dažniausiai slopina simptomus. Vitaminus, mineralines medžiagas ar papildus reguliariai vartokite bent du mėnesius – tik tada pajusite pagerėjimą. Tačiau sveikata pagerėti gali labai nedaug.

• Daugumoje šiuo metu pardavinėjamų maisto papildų naudingų sudedamųjų dalių kiekis nėra optimalus. Apskritai jūs gaunate tiek, kiek sumokate. Jei papildas pigus, tikėtina, kad maisto medžiagų arba jų formų jame gana nedaug. Geresnės kokybės papildai, kurie paprastai būna brangesni, ilgainiui labiau apsimoka. Visos 13 ir 14 puslapiuose mano rekomenduojamos firmos teikia geros kokybės medicininės paskirties maisto papildus. Nepamirškite, kad jų sudėtyje yra ne tik maisto medžiagų – vitaminų, mineralų, gyvybiškai svarbių riebalų ir angliavandenių (žr. Gyvybiškai svarbūs cukrūs), bet ir vaistinių augalų. Pastarieji gali veikti kaip stiprūs vaistai (juk net receptiniai vaistai dažnai gaminami iš vaistinių augalų).

• Vaistažolės nėra gyvybiškai svarbus produktas, tačiau įrodyta, kad tinkamu kiekiu ir tinkamu laiku vartojamos jos gali pagerinti sveikatos būklę. Vaistažoles vartokite ne ilgiau kaip tris mėnesius, tada darykite vieno mėnesio ar kiek ilgesnę pertrauką ir paskui, jeigu jaučiate poreikį arba rekomenduoja gydytojas, vėl pradėkite gydymosi jomis kursą.

• Jei jums per 50, nevartokite geležies papildų, nebent jums būtų diagnozuota liga, kuriai gydyti jie reikalingi. Mat geležis kaupiasi organizme ir gali pakenkti širdžiai. Geležies tabletes laikykite vaikams neprieinamoje vietoje.

• Visus maisto papildus slėpkite nuo mažų vaikų. Bet kokios medžiagos (netgi vandens) perteklius organizme gali lemti neigiamus pašalinius reiškinius. Laikykitės gamintojo arba gydytojo nurodymų.

• Daugumos vitaminų galiojimo laikas yra gana ilgas, tačiau ribotas. Todėl kaskart patikrinkite, ar jis nepasibaigęs. Vitaminus laikykite vėsioje, sausoje, nuo tiesioginių saulės spindulių apsaugotoje vietoje.

• Papildai vartojami valgio metu, jeigu etiketėje nėra nurodyta kitaip. Tuomet jie geriau pasisavinami.

• Aminorūgštis, pavyzdžiui, karnoziną L-glutaminą ir pan., geriausia gerti 30 min. prieš valgį arba tarp valgių. Laikykitės etiketėje pateiktų nurodymų.

• Nors retai, bet pasitaiko žmonių, kuriems kai kurie maisto papildai sukelia pašalines reakcijas. Tie, kas vartoja niaciną (B grupės vitaminą), jei kitaip nenurodyta, turi pirkti tokį, nuo kurio neišpila raudonis, nes nuo kitų staiga gali smarkiai paraudonuoti jūsų oda. Paprastai pašalines reakcijas lemia ne maistinis papildo komponentas, bet viena ar kelios medicininės paskirties papildo sudedamosios dalys. Apskritai į geresnės kokybės papildus įeina alerginę reakciją slopinanti sudedamoji dalis, dėl to pašalinių reakcijų tikimybė yra mažesnė.

• B grupės vitaminai nudažo šlapimą geltonai oranžine spalva. Tai nieko baisaus.

• Jei koks maisto papildas ar vaistažolė jums sukels pašalinę reakciją, tuoj pat liaukitės jį vartoję ir pasitarkite su specialistu. Pavyzdžiui, daugelis gliukozamino papildų yra gaunami iš sutrintų vėžiagyvių kiautų, dėl to kiautuotiesiems vėžiagyviams alergiški žmonės šių papildų turi vengti.

• Vitaminas C geresnį efektą duoda vartojamas mažomis per visą dieną paskirstytomis dozėmis. Jį gerkite valgio metu. Jei jūsų skrandis jautrus rūgščiai, pirkite šį vitaminą nerūgštaus askorbato pavidalu.

• Šioje knygoje siūlomus papildus gali vartoti vyresni negu 16 metų asmenys. Dėl dozių vaikams arba nėščiosioms kreipkitės į specialistą.

• Probiotikai (arba naudingosios bakterijos), dažniau žinomos kaip acidofilų bakterijos, gali turėti ir bifidobakterijų. Visus probiotinius preparatus geriau laikyti stikliniuose induose šaldytuve arba šaldiklyje. Jie vartojami valgant arba po valgio. Dabar galima nusipirkti acidofilo kapsulių. Jos labai tinka kelionių metu, nes gali būti laikomos ne šaldytuve.

• Nėščios arba pastoti ketinančios moterys neturėtų vartoti jokių papildų, turinčių daugiau negu 5000 TV vitamino A. Dauguma gamintojų nurodo, kai papildas yra netinkamas nėščiosioms.

• Jei tabletes jums sunku nuryti, o nusipirkti skystų papildų negaunate, tabletes sutrinkite (galima nusipirkti specialų tam skirtą prietaisėlį). Kreipkitės į firmą Health Plus (tel. 0 1323 737374; interneto tinklalapio nuoroda: www.healthplus.co.uk).

• Jei abejojate dėl papildų dozių sau ar savo vaikams, būtinai pasitarkite su kvalifikuotu specialistu.
Svečias
 

Standartinė eri » 05 02 09, Tre 12:34

Mielas Svecias :) o Jus ta knyga skaitete, ar tik kaip ir as uzkliuvote uz istraukos? sita knyga gana brangi, bet mane ji irgi sudomino, bet as namie turiu galybe visokiu knygu, tai vat ir nezinau ar verta gundytis ir isigyti dar tokia pacia :roll:
eri
 
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 04 09 03, Pen 09:54
Miestas: Kaunas

Standartinė Svečias » 05 02 09, Tre 15:22

eri rašė:Mielas Svecias :) o Jus ta knyga skaitete, ar tik kaip ir as uzkliuvote uz istraukos? sita knyga gana brangi, bet mane ji irgi sudomino, bet as namie turiu galybe visokiu knygu, tai vat ir nezinau ar verta gundytis ir isigyti dar tokia pacia :roll:


SIANDIEN UZSISAKIAU INTERNETU www.knyguklubas.lt (PIGIAU KAINUOS :wink: (35,30LT) KAI SIAIP 38,40LT) PENKTADIENI EISIU PASIIMTI
Svečias
 

Standartinė eri » 05 02 09, Tre 16:04

Aisku :) na tai tada pakentesiu ir palauksiu atsiliepimu ;)
eri
 
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 04 09 03, Pen 09:54
Miestas: Kaunas

Standartinė Morta » 05 02 26, Šeš 20:33

M.Tombako "Kaip sveikai gyventi 150 metu" man ji patiko :wink:
Paskutinį kartą redagavo Morta 05 03 08, Ant 16:23. Iš viso redaguota 1 kartą.
Vartotojo avataras
Morta
 
Pranešimai: 1234
Užsiregistravo: 04 07 05, Pir 14:58
Miestas: Vilnius

Standartinė Frida » 05 03 08, Ant 14:37

Kami, o ką parekomenduotum be Taunytės?
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Frida
 
Pranešimai: 1004
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 20:22
Miestas: Vilnius

Standartinė kami » 05 03 08, Ant 14:40

Frida,pas mane tu knygu-devynios galybes visokiais sveikatingumo klausimais :lol: :lol: Taunyte-tai siaip daugiau pasiskaitymui ir nauju ziniu igavimui.
Vartotojo avataras
kami
 
Pranešimai: 15811
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 21:21
Miestas: Šiauliai

Standartinė Frida » 05 03 08, Ant 14:48

tai parekomenduok kokia rimčiausia knyga būtų apie organizmo valymą ir sveiką mitybą :roll: :D :?:
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Frida
 
Pranešimai: 1004
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 20:22
Miestas: Vilnius

Standartinė kami » 05 03 08, Ant 14:53

Pvz,Malachovo "Organizmo valymas ir sveika mityba"
Man patiko,kad ten daug valymo metodu aprasyta,galima rinktis.Ir apie mityba gan daug ziniu pateikta.
Patinka ir Tombako knyga"Kaip sveikai gyventi 150 metu"
Vartotojo avataras
kami
 
Pranešimai: 15811
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 21:21
Miestas: Šiauliai

Standartinė Frida » 05 03 08, Ant 14:57

ačiū :wink:

o Malachovo turbūt dabar jau neberasiu pirkti :roll: :?:
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Frida
 
Pranešimai: 1004
Užsiregistravo: 04 07 03, Šeš 20:22
Miestas: Vilnius

Standartinė tt » 05 03 08, Ant 16:07

centriniam knygyne yra.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
tt
 
Pranešimai: 500
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 13:16
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Lieknėjančių forumas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 5 svečių



cron