Sveika mityba

Norinčioms (-iems) sulieknėti, kovoti su viršsvoriu, taip pat kitais būdais gražinti savo kūną bei dvasią

Moderatoriai: veziuke, kami, kadaise, Frida, Tilly

Standartinė DARR » 04 10 26, Ant 04:55

Naturaliai rauginti kopustai be daug paprastosios druskos, acto ir kitu priedu yra puikus dalykas, taigi ir jus sultys, arba sunka. Na ir be abejo, nepasterizuotos kaip tai daro komerciniai gamintojai (kad ilgiau issilaikytu)
Labai idomu, kad labai tos sunkos norisi. Jei kopustai naturalus be priedu, tai labai galimas dalykas, kad organizmas intuityviai kazko papraso, ko truksta, o ko- galima tik spelioti, gal sieros? gal tos pacios druskeles?galbut ir kazkas ko nezinome.
Puikus dalykelis, knibzdete knibzdantis probiotikais, laktine rugstimi ir kitokiom gerybem. Siaip labai pigus, skanus ir maistingas produktas namu salygomis pasigamintas. Va koks skanus:
Paveikslėlis
IBI SEMPER EST VICTORIA UBI CONCORDIA EST
Vartotojo avataras
DARR
 
Pranešimai: 1259
Užsiregistravo: 04 07 08, Ket 19:39
Miestas: GLEN ELLYN, IL

Standartinė Indira » 04 10 26, Ant 15:45

o ar esate girdėję apie kažkokią jogų košę, vadinasi ji AJURVEDINIS ELIKSYRAS - Chyawanprash (imunomoduliatorius, tonikas, jauninanti premone)
Vartotojo avataras
Indira
 
Pranešimai: 405
Užsiregistravo: 04 10 04, Pir 11:21
Miestas: Vilnius

Standartinė DARR » 04 10 26, Ant 15:54

nors nesu girdejes, bet sudetis ir paruosimas atrodo liuks, bet man kaip visalaik tik itarimas kyla, ar gamintojas visada gamina kokybiskai: ar zoleles yra organiskos arba/ir laukines kilmes, ar nera persvitintos ir pan. bet jei puikiai pagamintas, jei kas man duotu- su malonumu isgerciau; na, o siuo kartu pasitenkinsime nuostabia lietuviska medetku arbata (irgi liuks).
IBI SEMPER EST VICTORIA UBI CONCORDIA EST
Vartotojo avataras
DARR
 
Pranešimai: 1259
Užsiregistravo: 04 07 08, Ket 19:39
Miestas: GLEN ELLYN, IL

Sveika Mityba

Standartinė guzikas » 04 11 05, Pen 16:36

va kaip minta kinai :

- Pagal energijos judëjimo kryptá produktai skirstomi á penkias kategorijas: karðta, suðildo, neutralu, gaivina, ðalta. „Karðta" - teikia energijos, „kelia á virðø", „ðalta" - „tempia þemyn".
Galime sau pakenkti valgydami per daug atðaldanèiø produktø (prie tokiø priskiriamas ir greitasis maistas, ir mikrobangø krosnelëje pabuvæ patiekalai). Vienas kinø medicinos aforizmø teigia: „Èi ir kraujas mëgsta ðilumà". Atðaldantys produktai kûnà daro vangø, o protà - „klampø". Vasarà mums tokiø produktø reikia, bet þiemà, kai aplinkui ðalta, turime ðildytis ir ðaltibarðèiø valgymas nepateisinamas.
Þiemà daþnai vaikai per daug privalgydinami citrusø, kurie atðaldo organizmà, energijà kreipia ne ten, kur reikëtø. Galima vynioti ðimtà ðalikø, bet vaikas ið vidaus atðaldytas.
Gera dieta ta, kai ant mûsø stalo bus visø penkiø elementø maisto, arba visi penki viename patiekale. Tada mityba visavertë.
guzikas
 
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: 04 11 02, Ant 17:17
Miestas: Vilnius

Sveika Mityba

Standartinė guzikas » 04 11 05, Pen 16:37

ir tokai kava geria :

Kava pagal penkiø elementø teorijà
Uþvirti vandená, suberti kavà (ugnies elementas), pagardinti medumi (þemë), cinamonu arba kardamonu (metalas), nukëlus nuo ugnies álaðinti kelis laðus ðalto vandens (vanduo). Ið penkiø elementø pasitelkti jau keturi. Jei patiekalas ruoðtas paisant bent trijø elementø, maistas bus visavertiðkai tenkinantis þmogaus energinius poreikius (antraip sutriks elementø pusiausvyra ir ciklas bus griaunamasis). Norintiesiems atlikti visà ciklà patariama á kavà ádëti gabalëlá citrinos (medþio elementas).
guzikas
 
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: 04 11 02, Ant 17:17
Miestas: Vilnius

Sveika Mityba

Standartinė guzikas » 04 11 05, Pen 16:38

Medis: mielës, kvieèiai, pomidorai, neprinokæ vaisiai ir uogos, þemuogës, serbentai, apelsinai, citrinos, vyðnios, kefyras, rûgðtus jogurtas, rûgpienis, grietinë, varðkë, viðtiena, antiena, vaisinë arbata.

Ugnis: grikiai, þalios salotos, greipfrutai, svarainiai, oþkos sûris, oþkos pienas, aviena, oþkiena, kakava, aguonos, rozmarinai, kava, juodoji arbata, sausas raudonasis vynas, þalioji arbata.

Þemë: visi miltai, dribsniai, lazdyno rieðutai, þemës rieðutai, migdolai, visos kopûstø rûðys (iðskyrus Briuselio), pievagrybiai, þirniai, agurkai, bulvës, morkos, cukinijos, obuoliai, bananai, kriauðës, mëlynës, avietës, vynuogës, arbûzai, beveik visi saldûs vaisiai, sviestas, saldus jogurtas, kiauðiniai, karvës pienas, verðiena, jautiena, visi ðaltai spausti aliejai, medus, alyvuogës, saldus alkoholis, darþoviø sultys.

Metalas: aviþos, ryþiai, èesnakai, krienai, ridikai, svogûnai, fermentuotas sûris, þàsiena, kalakutiena, ðerniena, aitriosios paprikos, imbierai, lauro lapai, pipirai, garstyèios, stiprus alkoholis, ðampanas, karðtas vynas.

Vanduo: læðiai, pupos, dumbliai, unguriai, eðeriai, krevetës, omarai, menkës, ikrai, krabai, karpiai, laðiðos, tunai, druska, sojø padaþas, ðaltinio vanduo be angliarûgðtës.


Energinës produktø savybës

Karðta: aviena, oþkiena, cinamonø milteliai, pankoliø arbata, karis, gvazdikëliai, muskato rieðutai, pipirai, anyþiai, stiprus alkoholis.

Suðildo: grikiai, aviþos, morkos, krienai, svogûnai, èesnakai, fermentuotas sûris, ðerniena, viðtiena, tunai, laðiðos, unguriai, eðeriai, kakava, kava, kmynø arbata.

Neutralu: soros, kukurûzai, læðiai, pupos, visos kopûstø rûðys, þirniai, bulvës, verðiena, jautiena, karpiai, medus, cukranendriø cukrus.

Gaivina: visi javai, pomidorai, baklaþanai, agurkai, pievagrybiai, salierai, serbentai, greipfrutai, grietinë, rûgpienis, kefyras, obuoliai, kriauðës, ðvieþios vaisiø sultys, sausas baltasis vynas.

Ðalta: kiviai, rabarbarai, antiena, bananai, arbûzai, ikrai, visi ðaltai spausti aliejai, druska, juodoji arbata, þalioji arbata.
guzikas
 
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: 04 11 02, Ant 17:17
Miestas: Vilnius

Standartinė tt » 04 11 05, Pen 16:55

kaip priaugti svorio

tai patarimai tiems kas svajoja priaugti svorio.

1 valgyti tris kartus dienoje, o tarp pagrindiniu valgymu trys uzkandziavimai.butent lengvas uzkandis salygoja efektyvu kaloriju didinima, nes yra produktu, kuriuos galima valgyti net ir tada, kai nesi alkanas: riebus jogurtas, ledai, sultys.

2 pamirskite nekaloringus gerimus ir kava. is ju pasilikite tik vandeni. jei sportuojate, gerkite energetinius gerimus arba piena.

3 rinkites ne tik kaloringa, bet ir sveika maista. daugiau vartokite riesutus, bananus, suri, dziovintus vaisius (ypac razinas) ir - proto ribose - bulves.

kiekviena diena treniruokites vidutiniu pajegumu. tai garantuos, kad priaugti kg taps raumenu mase, o ne riebalais.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
tt
 
Pranešimai: 500
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 13:16
Miestas: Vilnius

Standartinė DARR » 04 11 05, Pen 18:29

Jordan Rubin, kuris yra parases The Maker's Diet ir kurio paskaitoje buvau, taip pat daugelis kitu mano, kad pernelyg nesveikas kudumas, kai zmogus tikrai perkares ir kai bando priaugti svorio, taciau neiseina yra pozymis ne ko kito, kaip baisiai uztersto zarnyno. Labai banalu: tiesiog zarnyno sieneles tiek aplipe, kad niekas neisisavina ir pasisalina. Ir/Arba vyksta sistemine autoimunine reakcija ( a la kolitas ir pan.), kai isvis maistas kaip priesas atmetamas . Cia nereiketu painioti su tais zmonem kudenom, kuriu metabolizmas greitesnis nei amerikietiskas F-16 lektuvas. (ech...)
Issivalai ir priaugi.
IBI SEMPER EST VICTORIA UBI CONCORDIA EST
Vartotojo avataras
DARR
 
Pranešimai: 1259
Užsiregistravo: 04 07 08, Ket 19:39
Miestas: GLEN ELLYN, IL

Standartinė Tilly » 04 11 15, Pir 13:02

beje, ka galit pasakyt ape saltiena? kazkaip niekad neuzkliuna jokie komentarai nei uz nei pries, kiba niekas nevalgot? :lol:
tilly vulgaris Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Tilly
 
Pranešimai: 1787
Užsiregistravo: 04 07 05, Pir 10:19
Miestas: Vilnius

Standartinė Eliza » 04 11 15, Pir 13:49

man atrodo, kad tiems, kam su sànariais ir raiðèiais problemos - rekomnduojama...
Vartotojo avataras
Eliza
 
Pranešimai: 673
Užsiregistravo: 04 07 19, Pir 12:40
Miestas: Panevëþys

Standartinė veziuke » 04 11 15, Pir 13:50

Tilly rašė:beje, ka galit pasakyt ape saltiena? kazkaip niekad neuzkliuna jokie komentarai nei uz nei pries, kiba niekas nevalgot? :lol:


Kazkur girdejau,kad visokie sultiniai,saltiena nesveika,nes su kaulais ilgai verdama.Kazkokios tai kenksmingos medziagos is kaulu issiskiria.As savos gamybos,kuo liesesne, kiek imanoma, valgau,bet nedaznai.
Numesta 23 kg(80 -->57) Liko 3(?) kg.Ugis 164 cm.Nera nieko skaniau,kaip jaustis lieknaPaveikslėlis
Vartotojo avataras
veziuke
 
Pranešimai: 10178
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 13:24

Standartinė hirri » 04 11 15, Pir 13:52

sako tiems, kam su sanariais blogai, reikia valgyti kiaules ausis ir kojas :wink:
Vartotojo avataras
hirri
 
Pranešimai: 2628
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 10:08
Miestas: Vilnius

Standartinė veziuke » 04 11 15, Pir 14:09

Tilly rašė:
hirri rašė:sako tiems, kam su sanariais blogai, reikia valgyti kiaules ausis ir kojas :wink:

tai saltiena is ausu ir koju verda :lol:


As tai tik del del drebuciu imetu koju ar ausu truputi,o pagrindas pas mane liesos mesos didelis gabalas :) Dar is vistienos dariau.Paprasciausiai ilgai viriau visa vista.Skyscio liko mazai.I ji supjausciau mesa,priekoniuku(zelatinos nedejau,uzteko kietumo kaip sau).Jei sveciams,turetu kietesne buti,kad lengviau pjaustytusi.
Numesta 23 kg(80 -->57) Liko 3(?) kg.Ugis 164 cm.Nera nieko skaniau,kaip jaustis lieknaPaveikslėlis
Vartotojo avataras
veziuke
 
Pranešimai: 10178
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 13:24

Standartinė Tilly » 04 11 15, Pir 14:20

kami rašė:Vadinasi,dabar dar ir dziovintus vaisius reikia isbraukti is raciono :evil: Gerai,kad ant svieziu neraso,kuo jie purksti ir ant kokiu chemikalu uzauginti.Tai galim apsimesti,kad jie tipo sveiki :?

xe xe mano pazytama dirba ispanijoj siltanmiuose, tai sake jokiu budu tu vaisiu nevalgyti
tilly vulgaris Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Tilly
 
Pranešimai: 1787
Užsiregistravo: 04 07 05, Pir 10:19
Miestas: Vilnius

Standartinė veziuke » 04 11 22, Pir 09:21

Sėmenų aliejus - ir maistas, ir vaistas:
http://www.delfi.lt/news/DELFI_for_wome ... id=5457755
Numesta 23 kg(80 -->57) Liko 3(?) kg.Ugis 164 cm.Nera nieko skaniau,kaip jaustis lieknaPaveikslėlis
Vartotojo avataras
veziuke
 
Pranešimai: 10178
Užsiregistravo: 04 07 04, Sek 13:24

AnkstesnisKitas

Grįžti į Lieknėjančių forumas

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias